Respect nul pentru client la G’market

Am fost aseară la Gmarket-ul din apropiere să iau ceva marunțișuri. Da, era trecut de ora 21.00 și la Angst închisese deja, iar turcii de la Gima/Gmarket au deschis până la 22.00. Îmi iau repede de prin rafturi produsele necesare (niște banalități) și mă îndrept spre una din cele trei case deschise. Spre cea liberă, evident. Dau cardul de client, apoi descarc produsele pe bandă. Dar, se trezește o deșteaptă de la pază să-mi dea toate alea la o parte ca să bage un client de la una din casele alăturate pentru că nu știu ce produs nu-i era citit ăluia la casa cu belele. O întreb pe paznică (nu pot să-i zic altfel) dacă clientul respectiv are pile sau vreun motiv să dea la o parte alt client căruia i se încasau deja cumpărăturile. A început să urle la mine, n-am stat să ascult ce, că nu mă interesa. și mi-am abandonat cumpărăturile acolo. Uite așa! Să se spele pe cap cu ele. Păi cu așa respect față de client nu mă mir că G’market Colentina arată jalnic, fiind poate cel mai mizerabil magazin din rețeaua G’market atât în ce privește personalul cât și stocul și calitatea mărfii. În afară de produse non-food sau comestibile ambalate/tratate UHT nu poți cumpăra ceva de la ăștia. Marfă uzată și de multe ori expirată în rafturi. Congelatoare cu luminile stinse și geamurile aburite ori înghețate. Frigidere din care curg tot felul de lichide. Carne neambalată abandonată pe un căruț de marfă. Mezeluri de culori și texturi îndoielnice. Personal absent sau deranjat de prezența clienților. Muzică (de fapt nu e muzică…) nepotrivită ca stil sau volum. Să nu uit: unul din frigiderele de răcoritoare încălzește, nu răcește. Și cireașa de pe tort: prețuri diferite la casă față de raft. Și mai sunt multe neregularități. Pentru toate puteam să plâng la Protecția Consumatorului, dar n-am făcut-o. Pentru unele, am încercat rezolvare la biroul de informații din magazin, fără prea mare succes.

Ei, uite acum mă reorientez. Am Angst la doi pași și Delhaize (MegaImage) la Lizeanu. G’market Colentina nu mai e pe harta mea de cumpărături domestice.

Am căutat o adresă de email, da’ se pare că turcii nu-s încă în secolul Internet și n-au mijloace de comunicare moderne. M-am răzgândit. O să scriu la ANPC, la Inspecția muncii și la Direcția Sanitară. M-au enervat rău…

Later Edit: căutând o adresă de mail de la Gmarket către care să trimit articolul, am dat de asta (nu știu de ce, dar bănuiam eu că nici cu plățile nu stau turcii bine).

Later Edit 2: (3 aprilie 2009) există o adresă de email chiar pe prima pagină, dar grafica aglomerată nu o face lizibilă, iar eu am căutat-o pe pagina de contacte (câți nu ar face asta?) unde sunt doar adrese poștale si numere de fax/telefon ale magazinelor. Mea culpa!

2 Replies to “Respect nul pentru client la G’market”

  1. aoleu ! ceva noutati in urma mailului ? eu am mai luat de cateva ori de la ei niste produse de patiserie in ciuda preturilor piperate …

  2. Nici un răspuns. Nici nu mă aștept să răspundă. Managementul companiei e turcesc, nu ced că ei înțeleg ce am scris eu acolo. Am prieteni și vecini care s-au mai plâns direct lor sau la Protecția Consumatorului pentru chestii mult mai grave decât pățania mea dar nici eu nu au primit vreun răspuns. Pâna atunci, m-am reorientat: cumpărăturile ”food” le iau de la Angst, ca și până acum, iar ”non food” de la Delhaize (Megaimage) Lizeanu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *