Raiffeisen fail (again and again)

Nesătuii ăștia sug din banii noștri!  Am constatat cu stupoare că îmi fură din banii mei la fiecare depunere. Cică comision de încasare. Bă! E tranzacție on-line!, ce costuri trebuie să acoperi cu comisionul ăla? Plătesc abonament pentru Internet Banking, existența contului curent și a cardului atașat este deja taxată, de ce îmi furi din banii mei? Și așa, deodată, fără preaviz. Nu am fost anunțat de introducerea acestui comision, NU vreau să-l plătesc. N-am semnat nimic. Dați-mi banii înapoi! Hoților!

Limba românăȘi nu numai comunicarea și apropierea față de client e problematică la Raiffeisen ci și utilizarea limbii române: nu sunt diacritice pe site, dar compensează cu prezența mai multor „i” acolo unde nu trebuie. NOȘTRI se scrie întotdeauna cu un singur „i”. Greu!

Iar ieri, am primit un nou model de phishing de la Corina.Vasile@rzb.ro:

Raiffeisen Online: MSG ID #71399
Buna ziua,
Din motive necunoscute operatori nostri nu au putut confirma numarul de telefon introdus in online.
Va rog accesati Raiffeisen Online si mergeti in sectiunea date personale si modificati datele de contact.
Din acest motiv preventiv am oprit sistemul de transferuri si plati si v-am trimis un email in sistemult nostru de mesagerie interna cu ce este de facut.
Aveti 1 mesaj necitit(e) in Raiffeisen Online->Sectiunea mesagerie interna.
Cu stima si respect Corina Vasile.
Operator Relatii Clienti
Va multumesc pentru intelegere Corina Vasile !
Raiffeisen Online: Reusim impreuna.

Bineînțeles că link-urile duc pe site-uri care arată ca RFZ Online dar nu sunt. Mulțumim dragă Corina pentru că tu și banca ta existați!

12 Replies to “Raiffeisen fail (again and again)”

  1. Dai in ma-sa.

    Azi am facut 2 reclamatii vis-a-vis de Raiffeisen la BNR si la OPC.
    Am un credit de nevoi personale nenorocit si astia nu respecta clauzele contractuale.

    Astept sa vad daca se rezolva ceva

  2. si al meu e ipotecar:)

    mai bine ipotecam o cocioaba si le-o dadeam in brate

  3. asteptati , asteptati si iar asteptati ! nu se va rezolva nimic. inchideti contul asa cum am facut eu acum cativa ani. cand le-am batut obrazul pt multele comisioane bagate pe gat mi s-a zis la ghiseu ca cica ei sunt o banca 100% sigura si de traditie – tot ce se plateste de catre client este justificat din acest punct de vedere ! 0_O

  4. Nu-l pot inchide pentru ca nu pot vira lei dintr-o alta banca intr-un cont CHF la astia (deh, esta e valuta creditului in discutie). Ideea e ca eu trimit lei de la ING in contul meu in lei la RFZ si apoi fac schimb valutar intre conturile din RFZ (lei->CHF). Si exact din contul asta in lei, unde banii poposesc foarte putin ma fura cu comisionul de incasare. M-am uitat pe tranzactii de anul trecut si din 2007 (creditul a fost contractat in 2007) si nu am avut comision de incasare. Tot la RFZ am avut si contul in care am strans in 2006 banii pentru transplant si NU am platit comisioane de incasare.

  5. Si eu am platit acest “comison de incasare”. Am avut parte de banci la viata mea, dar de acest comision n-am mai auzit! Niste nenorociti!

  6. Buna ziua!

    ,,Operatori nostri” e gresit.Probabil ,,operatorii nostri” e mai comprehensibil.Greseala e tipica celor …,,nemoldoveni” , ,,nu sti” in loc de ,,nu stii “, ,,copi” in loc de copii etc.Zic asta pentru ca recent am descoperit si simtit curentul discriminant al ,,celorlalti” fata de moldovenii din Romania.Fara resentimente.Sa traim intr-o lume a armoniei.O zi buna.

  7. P.S,
    Orice text se revizuie cu atentie inainte de a fi lansat pentru ca poate fi vazut
    de oricine iar cel care il scrie nu are scuza.Asa ne invata la Facultatea de filozofie si stiinte politice ,specializarea ,,Comunicare si relatii publice”, din cadrul Univ.Al.I.Cuza din Iasi.

  8. @lungudragosdaniel: În caz că n-ai observat, e vorba de un citat dintr-un mesaj PHISHING venit ca din partea băncii. Exact despre cantitatea i-urilor am comentat în articol.

  9. @lungudragosdaniel: Vezi, te rog, răspunsul primit la comentariul tău anterior. Dacă ai arunca un ochi peste textele de pe acest blog ai observa că (cu excepția citatelor asupra cărora nu intervin) că nu abundă de greșeli gramaticale. Într-adevăr, îmi revizuiesc textele inainte de a apăsa butonul Publish. N-am făcut filologia dar îmi place să cred că mă exprim corect. Este evident că pupăzoii de la banca de mai sus nu prea au frecventat gramatica.
    Dacă observațiile tale se referă la textele băncii și nu ale mele, atunci acest lucru nu este evident din comentariile tale.
    Și, dacă îmi permiți o observație referitoare la textul tău, sunt sigur că la Universitatea de care ai amintit (de care se pare că ești foarte mândru) te/v-au învățat că:
    – după orice semn de punctuație se lasă un spațiu;
    – semnele de punctuație se pun imediat după cuvântul după care urmează;
    – excepții: deschiderea parantezelor, a ghilimelelor și alte cazuri asemănătoare, când spațiul este doar între cuvântul anterior și semnul de punctuație.

    În final, ca să fim politically correct, nu am amintit în acest articol de moldoveni sau alții.

  10. gramatica nu are legatura cu originea istorica.

    si eu sunt corectat la greu dar invat greu……..dar apreciez cand sunt corectat pt ca doar prietenul te critica:)

  11. Cine mai are contracte de credit in franci elvetieni la Banca Raiffeisen ii rog sa ma contacteze pentru creea parte civila in proces cu Banca pentru a bloca cresterea ratei dobanzii pentru motive puerile gen: risc de tara sau mai stiu eu ce.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *