Săptămâna trecută am zburat cu Blue Air până la Bruxelles și înapoi. Zborul super OK, echipajele (și piloți dar și însoțitori de bord) impecabile. Problema (pe cursa de întoarcere) a fost un grup de pasageri melteni, probabil de prin Călărași (își explicau doi dintre ei, în limba franceză(!), cam pe unde e Călărașiul). În grupul ăsta destul de zgomotos (dar suportabil, dacă ar fi fost numai asta) s-a detașat un meltean (există în franceză cuvântul ăsta?) pe care-l observasem încă înainte de îmbarcare. Era greu să nu observi sticla de ceva wiskey din dotare și limbajul foarte colorat la adresa personalului aeroportuar și al echipajului. Deși Zaventem este un aeroport cu reguli extrem de stricte, ăsta și cu grupul său s-au strecurat cumva până în avion. Aici individu’ a fost “victima” efectului băuturilor îngurgitate motiv pentru care a avut un comportament total nepotrivit (mamă, ce elegant am spus-o!). Blue Air depune eforturi (și chiar reușește) să presteze servicii de transport aerian de calitate. Păcat că sunt astfel de (nu le pot spune) pasageri care fac praf munca companiei.
Mulțumesc Blue Air pentru sponsorizarea integrală a biletului puștiului meu și parțială a biletului meu (călătoria a avut scop medical).