Raiffeisen fail (again and again)

Nesătuii ăștia sug din banii noștri!  Am constatat cu stupoare că îmi fură din banii mei la fiecare depunere. Cică comision de încasare. Bă! E tranzacție on-line!, ce costuri trebuie să acoperi cu comisionul ăla? Plătesc abonament pentru Internet Banking, existența contului curent și a cardului atașat este deja taxată, de ce îmi furi din banii mei? Și așa, deodată, fără preaviz. Nu am fost anunțat de introducerea acestui comision, NU vreau să-l plătesc. N-am semnat nimic. Dați-mi banii înapoi! Hoților!

Limba românăȘi nu numai comunicarea și apropierea față de client e problematică la Raiffeisen ci și utilizarea limbii române: nu sunt diacritice pe site, dar compensează cu prezența mai multor „i” acolo unde nu trebuie. NOȘTRI se scrie întotdeauna cu un singur „i”. Greu!

Iar ieri, am primit un nou model de phishing de la Corina.Vasile@rzb.ro:

Raiffeisen Online: MSG ID #71399
Buna ziua,
Din motive necunoscute operatori nostri nu au putut confirma numarul de telefon introdus in online.
Va rog accesati Raiffeisen Online si mergeti in sectiunea date personale si modificati datele de contact.
Din acest motiv preventiv am oprit sistemul de transferuri si plati si v-am trimis un email in sistemult nostru de mesagerie interna cu ce este de facut.
Aveti 1 mesaj necitit(e) in Raiffeisen Online->Sectiunea mesagerie interna.
Cu stima si respect Corina Vasile.
Operator Relatii Clienti
Va multumesc pentru intelegere Corina Vasile !
Raiffeisen Online: Reusim impreuna.

Bineînțeles că link-urile duc pe site-uri care arată ca RFZ Online dar nu sunt. Mulțumim dragă Corina pentru că tu și banca ta existați!