De voie de nevoie, frecventez magazinul (nu-i pot zice hipermarchet) Kaufland Colentina. E la doi pași de casă, iar dacă am mai multe de cumpărat îmi rezolvă una din problemele mele legate de shoppingul domestic: urăsc să stau la (mai multe) cozi și să intru aici să iau un produs, să intru și dincolo să iau altul ș.a.m.d. În general urăsc acest magazin din mai multe motive. Unul recent este cântecul STUPID și EXTREM DE ENERVANT care se aude de câteva săptămâni în difuzoarele din magazin. Are un text penibil, ceva de genul că ei (Kaufland) fac tot ce pot să ne satisfacă (pe noi clienții), dar că mai și greșesc și să-i iertăm bla bla bla tra la la. Mi se pare o jignire la adresa clienților să dai chestia asta într-un loop infinit. O dai, să zicem, odată pe oră (la cum sună oricum e mult!) dar nu continuuuuuuu. Să-l dea în vestiarele lor și în birourile lor să-i mobilizeze pe angajați. Ce păcat că traficul mă impiedică să mă mai duc la Cora…
[Na, că am scris primul post!]