(Nu) urăsc RDS

Nu știu dacă să-i urăsc sau nu. Mulți au belele mari cu ei. Eu cred că am noroc, pentru că în afară de o acuză nedreaptă de email abuze când mi-au tăiat țeava (era prin toamna lui 2006, eu făceam o campanie socială și trimiteam un newsletter la vreo 150 de abonați) nu prea am avut probleme cu ei. Utilizez de la ei 4 servicii (Four Play): internet, telefon fix, telefon mobil, CATV. Mai nou m-au imbiat cu o ofertă pare-se meseriașă pe partea de telefonie mobilă. Am vrut să migrez la ei, mai exact să portez cele două numere de Vodafone pe care le am. Numa’ că eu, ca un technical geek ce sunt, dau întâi telefon la steluța lor (*777, dacă nu știați este serviciul lor de client exclusiv Digi.mobil). Și-i întreb de câteva chestii mărunte, zic eu, pentru o rețea 3G:

Eu: Acum utilizez doar servicul de voce. Când vor deveni disponibile și serviciile video și de date?
RDS: Nu vă pot da un răspuns acum. Vă recomand să vă adresați oricărui punct de lucru (caserii) pentru mai multe informații.
Eu: Mda. Rețeaua Digi.mobil funcționează de mai bine de un an. Aveți acorduri de roaming în Uniunea Europeană cu vreo rețea?
RDS: Nu vă pot da un răspuns acum. Vă recomand să vă adresați oricărui punct de lucru (caserii) pentru mai multe informații.

WTF?! Ai vreun răspuns la măcar una din întrebările clienților? Dai și tu dovadă de ceva transparență? Se pare că nu! Sunt experți în a face totul într-un mister total.

Concluzia: am rămas la Vodafone unde am voce, date, roaming pe voce, roaming pe date. Deocamdată.